Achievements attained in terms of Market Share, Sales Turnover, Number of Outlets, Recognition, Adoption & Acceptance of Product
Giorgio Armani ialah President and Chief Executive Officer Armani Group dan pemegang syer tunggal Giorgio Armani S.p.A., satu daripada fesyen utama dan reka bentuk rumah gaya hidup dunia, dengan 5,000 pekerja, 13 kilang , dan satu rangkaian 500 kedai eksklusif dalam 46 negara di seluruh dunia. Di bawah kepimpinan Giorgio Armani, syarikatnya merupakan satu-satunya syarikat persendirian yang berdiri teguh dengan strategi yang meluas dan berpotensi.
Lima tahun lepas, melalui satu program pelaburan strategic berjumlah lebih daripada 650 juta euro dijana secara dana dalaman,mewakili satu pelaburan semula 70% aliran tunai, Armani Group telah mencapai objektif, di mana aspek-aspek utama reka bentuk, pembuatan, pengagihan dan runcit semua merupakan di bawah kawalan selia, sementara kadar tumbesaran tahunan 14% atas tempoh sama.
Pada Mei 2005 Giorgio Armani S.p.A. menandatangani satu perjanjian dengan Emaar Properties untuk mewujudkan satu siri Armani Hotels & Resorts. Di bawah syarat-syarat perjanjian ini Giorgio Armani menanggung tanggungjawab untuk melaksanakan konsep rekaan yang akan mentakrifkan gaya dan suasana satu rangkaian antarabangsa baru hotel-hotel, resort-resort dan kediaman mewah dan dijadualkan dibuka di dunia seperti bandar utama dan destinasi pelancong. Keanggunan dan keharmonian merupakan tunjang projek itu, menawarkan tetamu peluang menikmati pengalaman menakjubkan dalam gaya hidup Armani. Hotel-hotel Armani akan dibuka di Dubai pada 2009 , diikuti Milan pada 2010..

No comments:
Post a Comment