Kejayaan

Bagaimana perniagaan memperolehi kejayaan


Armani menubuhkan satu hubungan inovatif dengan industri, berunsur perjanjian 1978  dengan Gruppo Finanzario Tessile (GFT), dimana berkemungkinan membawa hasil kemewahan pakaian sedia pakai dalam satu suasana pembuatan di bawah penyeliaan tekun pereka syarikat. Dalam 1979, selepas mengasaskan Giorgio Armani Corporation, Armani mula memasarkan untuk Amerika Syarikat dan memperkenalkan Mani untuk lelaki dan wanita. Label itu menjadi salah satu nama-nama terkemuka dalam fesyen antarabangsa dengan memperkenalkan beberapa baris-baris produk baru, termasuk G.. A. Le Collezioni, pakaian dalam dan Pakaian Renang Giorgio Armani  , dan aksesori Giorgio Armani. Dalam awal 1980-an syarikat menandatangani satu perjanjian penting dengan L'Oreal untuk mewujudkan haruman dan memperkenalkan Armani Junior, Armani Jeans , dan barisan Emporio Armani, diikuti pada 1982 memperkenalkan Emporio Underwear, Swimwear , dan Accessories. Sebuah gedung baru telah dibuka di Milan untuk barisan Emporio, diikuti butik yang pertama Giorgio Armani. Kebimbangan Armani untuk pengguna akhir memuncak dalam pembangunan produk yang lebih muda dengan setingkat kualiti stilistik kerana barisan canggihnya, tetapi di harga yang lebih boleh mampu milik.




Disebabkan oleh sifat demokratik barisan Emporio , Armani merasakan bahawa dia terpaksa memanfaatkan pengiklanan baru dan kaedah-kaedah aneh . Termasuk ruang televisyen  dan iklan-iklan jalan besar,bersama dengan majalah rumah yang diedarkan secara mail kepada pengguna-pengguna, pemakai-pemakai Armani Eagle yang setia. Armani juga berpendapat yang satu hubungan dengan wayang gambar penting, kedua-dua untuk sebab-sebab promosi dan untuk kecenderungan kepada kreativiti. Dia mereka kostum-kostum untuk American Gigolo (1980),kejayaan di mana membawa kepada satu kerjasama jangka panjang dengan dunia filem. Armani mereka kostum-kostum untuk lebih daripada seratus filem-filem , satu daripada yang paling penting ialah The Untouchables (1987).



Pakaian Armani skiwear lelaki dan wanita dan ski casualwear telah dibangunkan pada 1995. Projek 1991, A / X: Armani Exchange mewakili percubaan Armani memecah masuk pasaran besar-besaran Amerika, menawarkan harga-harga lebih rendah untuk pakaian anggun dan santai. Dia juga bersedia untuk memecahkan  pasaran China dengan membuka kedai pertamanya di negara itu pada 1998. Kedai kecil di Beijing diikuti oleh satu gedung utama di Shanghai pada 2004 dan merancang untuk 40 gedung pada 2011. Pada 2000, Giorgio Armani SpA memperkenalkan baris-baris  kosmetik dan perabot-perabot rumah baru, dan memperluaskan garis aksesori-aksesorinya. Pada masa yang sama , Guggenheim Museum di New York menganjurkan satu pameran kerja Armani, yang pertama untuk sebuah pereka yang masih hidup. Dengan purata kehadiran 29,000 seminggu, pertunjukan menonjolkan eveningwear Armani bagi wanita.


Pada 2008, Armani mereka pakaian laga lembu, mengelarnya "Goyesco",yang dipakai oleh bullfighter Sepanyol Cayetano Rivera Ordóñez di "Corrida Goyesca" dalam Ronda, Sepanyol. Mereka turut bekerjasama di beberapa pertunjukan fesyen dan acara lain.

No comments:

Post a Comment